تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - مطالب هفته اول مرداد 1398
شنبه 5 مرداد 1398  10:28 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت مدیریت سازمان های ورزشی

پاورپوینت-مدیریت-سازمان-های-ورزشیدانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت سازمان های ورزشی، در قالب PPT و در 232 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: تعریف مدیریت: مدیریت یعنی هماهنگی همه امكانات و منابع از طریق برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت و نظارت ، به طوری كه هدف های مشخص تحقق


دانلود فایل


نظرات()   
   
شنبه 5 مرداد 1398  10:26 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان

پاورپوینت-ارزشیابی-شایستگی-کارکناندانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی شایستگی کارکنان، در قالب ppt  و در 46 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در  ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای انسانی مشغول به کار در سازمانهاست .  بنابراین ارزشیابی


دانلود فایل


نظرات()   
   

امروزه تمام شرکت ها در هر حوزه کسب و کاری نیازمند راه اندازی سایت رسمی هستند. این امر بسیار رایج است، بنابراین مشاهده یک برند بدون سایت رسمی یا سایتی بدون به روز رسانی مداوم غیرحرفه ای خواهد بود.

 بدون تردید در زمینه راه اندازی سایت نیز مانند هر فعالیت دیگری در حوزه کسب و کار تردیدهای زیادی وجود دارد. به همین دلیل من در مقاله فعلی به بررسی ضرورت داشتن سایتی فعال برای برندها پرداخته ام. به این منظور نکات ذیل را مورد بررسی قرار دهید.

4 دلیل برای سرمایه گذاری بر روی سایت رسمی کسب و کارمان

سایت های تخصصی حوزه کسب و کار و بازاریابی مطالب بسیار زیادی در مورد ضرورت راه اندازی سایت معتبر دارند، با این حال من در اینجا به بررسی چهار مورد از مهم ترین نکات در زمینه کاربرد سایت رسمی در فعالیت شرکت ها خواهم پرداخت.

1. افزایش اعتبار شرکت مان

داشتن یک سایت رسمی شرکت ما را نزد مشتریان بالقوه معتبرتر جلوه خواهد داد. امروزه بسیاری از شرکت ها در زمینه تولید محصولات دارای راهنمای استفاده نسبتا پیچیده فعالیت دارند. به همین دلیل راه اندازی یک سایت رسمی برای بیان نکات جانبی در این زمینه بسیار مفید خواهد بود. به این ترتیب مشتریان سایت شما را به چشم محلی مورد اعتماد برای کسب اطلاعات مفید پیرامون خریدشان تلقی می کنند. افزایش اعتماد مشتریان به سایت رسمی برندمان در طولانی مدت به معنای افزایش خریدشان از ما خواهد بود. به این ترتیب میزان فروش و سود ما نیز در بلندمدت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

2. ارائه نکات آموزشی و ترغیب مشتریان

امروزه اغلب برندها علاوه بر سایت رسمی دارای وبلاگ جانبی نیز هستند. در وبلاگ اغلب مطالب نسبتا کوتاه و مختصر پیرامون موضوعات مرتبط با محصولات برندها منتشر می شود. به طور کلی تولید محتوا در سایت برندمان باید حول دو محور اصلی باشد: نخست ارائه نکات آموزشی در زمینه های مرتبط با برند ما و دوم ترغیب مشتریان به خرید و استفاده از محصولات مان. متاسفانه شمار قابل توجهی از برندها نسبت به این مزیت راه اندازی سایت رسمی بی توجه هستند. به همین خاطر نیز در عمل مشکلات زیادی را در فرآیند بازاریابی و فروش تجربه می کنند. نکته جالب تولید محتوای آموزشی و ترغیب مشتریان افزایش وفاداری آنها به برندمان است. بالطبع این امر موجب افزایش فروش ما خواهد شد.

3. جذب ترافیک سایت بیشتر

به گزارش سایت Thrive Global، جذب ترافیک بیشتر به سایت رسمی یکی از نیازهای اصلی برندها محسوب می شود. این امر به معنای توانایی دستیابی به مشتریان تازه خواهد بود. نکته مهم امکان دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر در صورت استفاده درست از کلیدواژه هاست. استفاده مناسب از کلیدواژه ها باعث ارتقای جایگاه سایت برندمان در جست وجوهای گوگل و سایر موتورهای جست وجوگر می شود. مهم ترین بخش های یک مقاله برای استفاده از کلیدواژه ها تیتر اصلی و سطر نخست مقاله است. به این ترتیب به هنگام جست وجوی مطالب مرتبط با کسب و کارمان از سوی کاربران شانس مشاهده سایت ما افزایش خواهد یافت. امروزه اغلب مشتریان به جای تبلیغات به جست وجوی شخصی درباره محصولات مورد نیازشان توجه دارند. اینترنت نیز همیشه انتخاب نخست افراد در این زمینه خواهد بود. به همین خاطر نیز شرکت ما باید همیشه مقالات مفید با استفاده از کلیدواژه های مناسب برای مخاطب هدفش تولید کند.

4. رشد هویت برندمان

هویت برند ما به سادگی از طریق سایت رسمی مان قابل رویت است. همچنین این امر آزمون مناسبی در زمینه سنجش درستی استراتژی برندسازی شرکت مان خواهد بود. متاسفانه امروزه توجه مناسبی به انتخاب استراتژی برندسازی درست از سوی شرکت ها صورت نمی گیرد. به همین خاطر بسیاری از کسب و کارهای کوچک به طور فزاینده ای برندهای شان شبیه یکدیگر است. این امر کار تصمیم گیری را برای مشتریان به شدت دشوار خواهد کرد. وقتی برندها تفاوت چندانی با هم نداشته باشند، تصمیم گیری بدل به امری پیچیده خواهد شد. به علاوه، فعالیت درست در سایت رسمی برندمان امکان پیگیری الگوی بازاریابی مناسب و تاثیرگذار را نیز فراهم خواهد کرد. خوشبختانه امروزه امکان راه اندازی فروشگاه آنلاین برای برندمان نیز وجود دارد. به این ترتیب مشتریان به طور مستقیم خریدشان را از ما انجام خواهند داد. این امر به معنای کسب سود بیشتر خواهد بود. نکته مهم در اینجا داشتن یک سایت مناسب همراه با سیستم فروش کارآمد است.

جمع بندی نهایی

امروزه داشتن سایت رسمی برای کسب و کارمان ضروری است. فرقی ندارد شما وکیل، تولیدکننده کفش یا یک شرکت لوله کشی باشید، به هر حال باید صفحه ای اینترنتی برای دسترسی مشتریان مان به اطلاعات موردنیاز پیرامون خود راه اندازی کنید. این امر موجب سهولت یادگیری مشتریان درباره شما و ماهیت فعالیت تان خواهد شد. امروزه مشتریان بیش از هر زمان دیگری علاقه مند به یادگیری درباره خریدهای شان هستند. به این ترتیب کمتر مشتری بدون بررسی محصولات مختلف برندها اقدام به خرید می کند. همچنین در مورد محصولات دارای تکنولوژی های نوین آموزش نحوه استفاده به مشتریان نیز ضروری خواهد بود. همه این فرآیندها از طریق راه اندازی سایت رسمی برای برندمان قابل پیگیری است.

در نهایت، توجه به هماهنگی فعالیت سایت رسمی برند با اهداف شرکت مان ضروری است. با انجام درست این کار و توجه به توصیه های این مقاله نتیجه کار شما را غافلگیر خواهد کرد. همچنین میزان شهرت و اعتبار برندمان نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

امروزه داشتن یک سایت حرفه ای برای برندمان ضرورتی اجتناب ناپذیر به منظور باقی ماندن در رقابت کسب و کار است. به این ترتیب باید هرچه زودتر نسبت به راه اندازی سایت رسمی برندمان و به روز رسانی اش اقدام کنیم.

منبع: فرصت امروز


نظرات()   
   

مشتریان ما هیچ گاه تا این اندازه دست برتر را نداشته اند. امروزه انتخاب های بسیار زیادی پیش روی مشتریان قرار دارد.

 از یکسو وجود گزینه های بسیار امکان سردرگرمی مشتریان و ناتوانی در زمینه انتخاب یک برند برای خرید را به همراه می آورد. ترجیح اغلب مشتریان، یک برند آشنا با سلیقه شان است. به این ترتیب برند موردنظر با طراحی کمپین های بازاریابی اختصاصی برای آنها امکان فروش محصولات بیشتر را خواهد داشت. این امر به معنای افزایش وفاداری مشتریان به برند و کاهش نگرانی ها و اتلاف وقت مشتریان برای یافتن محصول موردنیازشان است. به این ترتیب مشتریان همیشه به سراغ برند مورد علاقه و قدیمی شان می روند.

به صورت خلاصه، در اینجا مفهوم بازاریابی دقیق مطرح می شود. این امر برای کسب و کارها گونه ای سلاح در راستای تعامل هرچه بیشتر با مشتریان فعلی است. به این ترتیب هزینه های یافتن مشتریان تازه کاهش چشمگیری خواهد یافت. نتیجه امر نیز تبدیل مشتریان معمولی برندمان به مشتریان وفادار و ثابت است.

بازاریابی دقیق چیست؟

به منظور توضیح این تکنیک بازاریابی ابتدا تصویری را تجسم کنید. شما همین چند ساعت پیش از یک سایت فروش آنلاین خرید کرده اید. تا الان نیز از خریدتان راضی هستید. دو روز بعد فروشگاه موردنظر برای شما ایمیل مبنی بر تخفیف مناسب بر روی محصولی که همین چند روز پیش خریدید، ارسال می کند. به عبارت بهتر، محصول مورد نظر همان روز صبح به دست شما رسیده است.

از نظر بسیاری از کارشناس ها چنین رفتارهای نادرستی از سوی برندها دلیل اصلی از دست رفتن مشتریان است. چنین رفتارهایی پیام روشنی مبنی بر شناخت نادرست برندها از مشتریان مخابره می کند. در مورد محتوای بازاریابی و تبلیغاتی نیز شرایط یکسانی حاکم است. بسیاری از برندها به دلیل عدم شناخت مشتریان شان اقدام به تولید محتوای ناهماهنگ با سلیقه آنها می کنند.

هدف اصلی در بازاریابی دقیق معطوف به مشتریان فعلی به منظور افزایش وفاداری شان است. در این الگو به جای استفاده از تبلیغات به سراغ تولید محتوا و کمپین های بازاریابی هماهنگ با سلیقه و نیاز مشتریان فعلی برند می رویم.

تقسیم بندی بازار محور اصلی بازاریابی دقیق است. در این مرحله ما پس از انتخاب بازار هدف مان آن را به بخش های کوچک تر تقسیم می کنیم. به این ترتیب هر کدام از بخش های کوچک تر دارای نیازهای و سلیقه خاص خود قلمداد می شود. گاهی اوقات تقسیم بندی براساس معیارهای ساده نظیر جنسیت و گاهی بر پایه معیارهای پیچیده مانند مردهای مجرد زیر 40 سال خواهد بود.

در اینجا به این مسئله باید اینگونه نگاه کرد: در حالی که شبکه های اجتماعی فرصت بازاریابی مستقیم را برای برندها فراهم می کند، بازاریابی دقیق امکان تعامل با مخاطب های مناسب در زمان مناسب و از طریق پیام مناسب را امکان پذیر خواهد کرد. نتیجه اصلی این فرآیند افزایش وفاداری مشتریان و کاهش احتمال اتلاف بودجه برندمان و زمان مشتریان است. فقط باید از خودمان درباره تجربه های بمباران تبلیغاتی در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی سوال کنیم. امروزه اغلب مشتریان تمایل به وفاداری به مجموعه ای مشخص از برندها دارند. به این ترتیب با پاسخگویی درست به این خواسته امکان کسب سود بیشتر از طریق مشتریان ثابت فراهم می شود. از نقطه نظر مشتریان، درک درست برندها از نیازشان به معنای امکان تعامل مداوم با برندهای مورد علاقه شان و عدم دریافت پیام های تبلیغاتی مختلف است.

تمام هدف ما در اینجا تلاش برای ایجاد ارتباط با مشتریان هماهنگ تر با ماهیت و محصولات برندمان است. به این ترتیب دامنه مشتریان وفادار ما افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی مشتریان وفادار تمایل بیشتر به خرید از برند ما در مقایسه با دیگر رقباست. متاسفانه مشکل اصلی بسیاری از برندها با مشتریان معمولی ناتوانی در حفظ آنها برای مدت زمان طولانی است. بدون تردید در راستای جلب نظر مشتریان فعلی و تبدیل شان به مشتریان ثابت برندمان باید اقدام به استفاده از ابزارهای تازه بازاریابی و گردآوری اطلاعات پیرامون آنها نیز کنیم.

چگونه از بازاریابی دقیق برای افزایش سود استفاده کنیم؟

درست به مانند هر کمپین بازاریابی دیگری، در اینجا نیز باید کارمان را با یک هدف مشخص شروع کنیم. به راستی ما قصد دستیابی به چه هدفی را از طریق این الگوی بازاریابی داریم؟ آیا هدف اصلی در اینجا افزایش میزان بازدید کاربران از اکانت مان در شبکه های اجتماعی است؟ یا شاید هم قصدمان بازیابی دوباره اعتماد مشتریان از دست رفته مان است.

اجازه دهید در اینجا به دو شیوه اجرای بازاریابی دقیق توجه کنیم. در الگوی نخست، فرض کنیم ما هدف موردنظرمان را مشخص کرده ایم. پس از آن ما باید اقدام به ارزیابی و تولید ارزش براساس اطلاعات به دست آمده از کمپین های قبلی مان کنیم. این اطلاعات باید به ما در زمینه دسته بندی درست مشتریان مان کمک کند. توصیه من در اینجا اقدام برای تعیین گونه ایده آل مشتریان مان پیش از شروع به دسته بندی آنهاست. به این ترتیب ما آشنایی کافی با معیارهای موردنظرمان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان خواهیم داشت. پس از این مرحله امکان دسته بندی بیشتر مشتریان براساس نوع سلیقه و نیازهای شان وجود دارد.

در مرحله بعد ما باید به سراغ افزایش دقت و هماهنگی محتوای کمپین مان با نیازها و سلیقه مشتریان مختلف برندمان باشیم. بر این اساس تخمین میزان مشتریان حاضر در هر دسته بندی و تولید محتوای مختلف برای جلب رضایت گروه های گوناگون اهمیت دارد. متاسفانه بسیاری از برندها به جای توجه به گوناگونی مشتریان شان اقدام به شناسایی فقط یک دسته می کنند. به این ترتیب در عمل بقیه گروه ها را فدای یک گروه خواهند کرد. در اینجا هدف اصلی ما باید تلاش برای افزودن گروه های متفاوت هرچه بیشتری از مشتریان به دامنه فعالیت الگوی بازاریابی مان باشد. استفاده از اطلاعات دست اول در اینجا اهمیت دارد. به این ترتیب با بررسی اطلاعات هرچه بیشتر امکان دستیابی به نتیجه بهتر فراهم می شود.

همیشه وقتی یک کمپین را راه اندازی می کنیم، نیازمند ارزیابی نتایج آن نیز هستیم. مشکل اصلی بسیاری از برندها عدم ارزیابی مداوم نتایج فعالیت برندشان است. به این ترتیب در عمل فقط یک بار اقدام به ارزیابی نتایج می کنند.

همه چیز درباره داده و برند سازی است

داده در قلب فرآیند بازاریابی دقیق جای دارد، با این حال تمام فرآیند کسب و کار معطوف به بازاریابی و تحلیل داده ها نیست. برندسازی یکی از نکات مهم در این زمینه است. بنابراین باید به فکر استفاده از داده های در دسترس مان به منظور استفاده ای فراتر از بازاریابی صرف باشیم. بدون تردید در هر فرآیند کسب و کار داده ها بهترین دوست برندمان محسوب می شود. برخی از کاربردهای اساسی داده ها به شرح ذیل است:

تحلیل های تقسیم بندی: داده های مورد استفاده در این زمینه کمک شایانی در زمینه یافتن اهداف برندمان و ارزیابی آنها خواهد کرد.

تحلیل های آینده نگر: در این زمینه هدف اصلی جمع آوری اطلاعات مورد نیاز با هدف پیش بینی دقیق وضعیت آینده بازار و برندمان است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل داده ها ما نیازمند تمرکز بر روی برندسازی با هدف جلب توجه بیشتر مشتریان هستیم. در حالی که داده ها به ما در زمینه تولید پیام های هماهنگ با سلیقه مخاطب هدف کمک می کند، برندسازی به آشنایی بهتر مخاطب ها با برندمان یاری می رساند. هنگامی که ما به صورت درست با یک برند آشنا شویم، علاقه مان به آن نیز بیشتر خواهد شد.

اگر شما هنوز المان های اصلی برندتان نظیر لوگو، صدای اصلی، رنگ ها و شعار تبلیغاتی را انتخاب نکرده اید، راه درازی در زمینه برندسازی در پیش خواهید داشت. استفاده از شیوه آزمایش A/B (دو گانه) یکی از راهکارهای مناسب به منظور یافتن الگوی مناسب برندسازی برای شرکت مان محسوب می شود. نکته مهم در فرآیند برندسازی اطمینان از هماهنگی برندمان با ارزش ها و تعهدات مان در کنار سلیقه مخاطب هدف است.

جمع بندی

در نهایت، بازاریابی دقیق به طور کامل پیرامون پالایش پیام برندمان با هدف جلب توجه افراد مناسب است. استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل آنها نیز در همین راستا معنا پیدا می کند. به این ترتیب امکان افزایش شمار مشتریان و سود برندمان فراهم خواهد شد.

منبع: فرصت امروز


نظرات()   
   

اگر برای مدت زمان نسبتا زیادی در عرصه کسب و کار فعالیت داشته باشید، به احتمال زیاد دست‎کم یک مشتری همیشه ناراضی خواهید داشت. این مشتری صرف نظر از هر اقدامی از سوی شرکت شما همیشه ناراضی خواهد بود.

 شاید شما پیش از این تجربه مواجهه با چنین مشتریانی را داشته باشید. به طور معمول این دسته از مشتریان خواسته های غیرمنطقی دارند. همچنین احترام چندانی برای زمان و مهارت اعضای شرکت تان نیز قائل نیستند. به این ترتیب شیوه رفتار آنها شما را کلافه خواهد کرد. در چنین شرایطی اغلب کارمندان از کارشان خسته می شوند. به این ترتیب علاقه شان به ترک محیط کار و بازگشت به خانه چند برابر خواهد شد.

پیش از بررسی بیشتر موضوع قصد من بیان یک نکته مهم است. حتی اگر مشتریان ما بسیار سختگیر و غیرمنطقی باشند، باز هم این مشکل برند ما خواهد بود.

پرسشی که هر کارآفرینی در مواجهه با این نوع مشتریان باید مطرح کند، بسیار واضح است: به منظور تعامل با آنها چه باید کرد؟ همچنین در صورت ادامه روند نارضایتی مشتری موردنظر چه زمانی باید با وی قطع ارتباط کرد؟ در این مقاله هدف اصلی من پاسخگویی به این دو پرسش است.

1. شناخت تفاوت میان مشتریان سختگیر و مشتریان دارای دشواری

در این بخش قصد من اشاره به تفاوتی بسیار مهم و تاثیرگذار است. بدون تردید همه مشتریان ما انسان های عادی هستند. با این حال در برخی از موارد برند ما در زمینه پاسخگویی درست به انتظارات آنها با مشکل مواجه می شود. به این ترتیب ما موجب ایجاد دشواری برای آنها می شویم. بدون تردید این دسته از افراد مشتریان سختگیر محسوب نمی شوند. فقط سطح انتظارات شان با تجربه خرید از برندمان فاصله دارد. شکل موردنظر هرچه باشد، تلاش برند ما برای رفع آن موجب خوشحالی و رضایت آنها خواهد شد.

در سوی دیگر، مشتریان سختگیر به هیچ شیوه ای خوشحال و راضی نمی شوند. در این مورد سرچشمه نارضایتی در آنها قرار دارد. به همین دلیل هر کاری هم که انجام دهیم، امکان جلب رضایت شان وجود نخواهد داشت. در چنین شرایطی ایراد اصلی از برند ما نیست. کاری هم از دست ما بر نمی آید. به احتمال زیاد آنها به همین شیوه با دیگر برندها نیز برخورد می کنند.

2. قطع رابطه با مشتریان سختگیر

وقتی شما نسبت به وجود مشتریان سختگیر اطراف برندتان آگاه شدید، اقدام به قطع همکاری با آنها کنید. هیچ تردید در این میان وجود ندارد.

به طور معمول برندها وقت و انرژی زیاد برای مشتریان سختگیر می گذارند. در نهایت نیز اغلب این تلاش ها بدون کمترین دستاوردی خواهد بود. دلیل اصلی این امر ذهنیت ما در مورد امکان تبدیل آنها به مشتریان خوشحال و همچنین ترس از قطع رابطه با آنهاست.

نکته مهم در اینجا عدم تمایل آنها به برند ماست. به این ترتیب تمام اقدامات ما در این راستا با بی‌توجهی و عدم تغییر وضعیت آنها رو به رو خواهد شد. بی‌تردید چنین امری زندگی را برای ما دشوار خواهد کرد. اگر شما توانایی انجام هیچ کاری برای مشتریان سختگیر را ندارید، پس چرا باید آنها را تحمل کنید؟ به احتمال زیاد شما در راستای فعالیت حرفه ای تان تمام تلاش خود را کرده اید، با این حال از یکجایی به بعد دیگر وظیفه ای متوجه برند ما نیست. در مورد مشتریان سختگیر مرز مسئولیت های برند ما رد می شود بنابراین باید اقدام به قطع رابطه با آنها کرد.

3. انتظارات همه چیز است

به طور معمول برندها با اختصاص زمان مناسب به مشتریان شان اقدام به ساماندهی معامله ای برد- برد می کنند. این امر با توجه مناسب به سطح انتظارات مشتریان به خوبی انجام می شود.

از همان برخورد نخست با مشتریان وظیفه اصلی ما ساماندهی و مدیریت انتظارات شان است. وقتی برندها چنین کاری انجام ندهند، مشتریان خود اقدام به تعریف انتظارات شان می کنند. به این ترتیب شانس عدم رابطه مطلوب میان برند ما و مشتریان افزایش خواهد یافت. با ارائه اطلاعات مهم در زمینه نحوه تولید محصول و رسیدگی به امور امکان ایجاد انتظارات مناسب در مشتریان وجود دارد. به این ترتیب دیگر خبری از سختگیری های بی‌دلیل آنها نخواهد بود (دست‎کم این سختگیری ها کمتر می شود).

نکته مهم در این میان ناکارآمدی بیان محدودیت های برندمان پس از طرح خواسته ای ناهماهنگ با برندمان از سوی مشتریان است. در چنین زمانی مشتریان دیگر به ادعاهای برندمان اعتماد نخواهند کرد.

4. مسئولیت همیشه متوجه برند ماست

اغلب مواقع برندها در مواجهه با مشکلات مشتریان حالت تدافعی به خود می گیرند. به این ترتیب گاهی اوقات برندها در عمل مشتریان را سرزنش می کنند. حتی اگر ما تمام کارهای موجود در حیطه وظیفه مان را درست انجام دهیم، باز هم ناتوانی در زمینه جلب رضایت مشتریان مشکل ما خواهد بود. دلیل اصلی این امر تلاش ما برای کسب سود از فرآیند کسب و کار است بنابراین مشتریان مشکلی با مراجعه به یکی از رقبای ما نخواهند داشت.

در بسیاری از موارد اقدام مناسب از سوی برندها تلاش برای یافتن پاسخی برای ایجاد رضایت و خوشحالی در مشتریان است. خوشبختانه در اغلب موارد پاسخ مورد انتظار بسیار ساده تر از تصورات پیچیده ما خواهد بود. من این امر را هنگام عذرخواهی از یک مشتری به شدت سختگیر متوجه شدم. در عین ناباوری مشتری مورد نظر پس از عذرخواهی من حالت دوستانه ای به خود گرفت. البته منظور من امکان حل مشکل تمام مشتریان سختگیر نیست، با این حال میزانی از تلاش در این زمینه ضروری است. در صورت عدم نتیجه‎بخشی تلاش مان راهکار نهایی قطع همکاری با مشتری سختگیر خواهد بود.

منبع: فرصت امروز



نظرات()   
   

همه اهالی کسب و کار از ضرورت جذب مشتریان در صورت علاقه به ادامه فعالیت برندهای شان آگاهی دارند. در هر صورت، تقریبا تمام مقالات موجود در وبلاگ های تخصصی کسب و کار چنین نکته ای را در خود جای داده اند.

 نکته مهم درخصوص رابطه با مشتریان ضرورت ارتقای رابطه مان از سطح معمولی است. به این ترتیب اگر ما قصد ایجاد ارتباطی واقعی با مشتریان مان را داریم، باید برای شناخت آنها در سطح شخصی تلاش کنیم. به این ترتیب برند ما به خوبی سلیقه، دلیل اصلی آنها برای خرید یک محصول و نحوه تصمیم گیری شان را متوجه خواهد شد.

امروزه بسیاری از برندها احساس توانایی بیشتر در زمینه تعامل با مشتریان شان در صورت استفاده از نکات علمی و آموزشی را دارند. آیا شما نیز به دنبال راهکارهای مناسب برای افزایش سطح تعامل برندتان با مشتریان هستید؟ در این صورت مقاله فعلی دقیقا به کار شما خواهد آمد. هدف اصلی من در این مقاله بررسی راهکارهای کاربردی برای ایجاد رابطه ای عمیق تر و در سطح شخصی برای تبدیل مشتریان عادی به مشتریان وفادار برندهاست. در ادامه به بررسی هر کدام از این راهکارها خواهیم پرداخت.

1. پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن

بدون تردید تمام صاحبان کسب و کارهای کوچک به طور مداوم در تلاش برای یافتن راهکارهای تازه و کاربردی برای ارتقای سطح فعالیت برندشان هستند. متاسفانه اغلب این افراد به دنبال راهکارهای بسیار بزرگ و عجیب و غریبند، با این حال در اغلب اوقات تاثیرگذارترین تغییرات و شیوه ها درست رو به روی ما قرار دارد. یکی از این راهکارها تلاش برای پاسخگویی سریع به مشتریان در کمترین زمان ممکن است. به طور معمول مشتریان ما انتظار مشخصی در زمینه پاسخگویی از سوی برندمان دارند. براساس معیارهای مختلف حداکثر 24 ساعت پس از ارسال پیام باید پاسخی از سوی برند ما داده شود. در غیر این صورت مشتریان احساس بی احترامی خواهند کرد. در اینجا باید به تجربه شخصی خودمان رجوع کنیم. بدون تردید همه ما تجربه هفته ها و حتی ماه ها انتظار برای دریافت پاسخ از برخی برندها را داشته ایم. تلاش برای حذف چنین تجربه های ناخوشایندی اهمیت بالایی در زمینه کسب و کار دارد.

خوشبختانه امروزه برخی پژوهش های بسیار گسترده در زمینه تاثیر مثبت پاسخگویی سریع به مشتریان وجود دارد. براساس پژوهش موسسه هاروارد بیزینس ریویو، شانس برندها در زمینه جذب مشتریان تازه در صورت پاسخگویی سریع به درخواست ها و پرسش های مشتریان 400 برابر افزایش خواهد یافت.

نکته مهم در اینجا تفاوت زمان مورد انتظار مشتریان برای دریافت پاسخ از برندها در صنایع مختلف است، بنابراین ما باید خود را با انتظار مشتریان هماهنگ سازیم. در غیر این صورت کسب موفقیت برندمان با چالش های جدی مواجه خواهد شد.

2. گامی اضافه در راستای کسب رضایت مشتریان

پیرامون آخرین باری که به عنوان مشتری یک محصول با بخش خدمات مشتریان یک برند تماس گرفته اید، فکر کنید. به طور معمول اغلب برندها از سیستم هوشمند پاسخگویی به مشتریان استفاده می کنند. بدون تردید هنوز هم این نوع سیستم ها ناکارآمدی های خاص خود را دارند، با این حال در صورت خوش شانسی یکی از کارمندان برند موردنظر به ما پاسخ خواهد داد. در اینجا نیز به احتمال زیاد کارمند موردنظر از روی یک متن آماده به ما پاسخ می دهد. اکنون درباره تجربه تماس با یک برند دارای رویکردی کاملا متفاوت در زمینه خدمات مشتریان فکر کنید. برند موردنظر به جای استفاده از سیستم هوشمند یا تهیه متن آماده برای پاسخگویان به آنها آموزش های لازم را می دهد. سپس کارمندان براساس آموزش های دریافتی پاسخ هر مشتری را خواهند داد. بدون شک این نوع تجربه تاثیر بسیار مطلوب تری بر روی تجربه خرید ما از یک برند دارد. به طور معمول در چنین شرایطی اغلب مشتریان تمایل بالایی برای وفاداری به یک برند پیدا می کنند. به هر حال هر برندی که اهمیت بیشتری به مشتریان خود دهد، در حوزه کسب و کار موفق تر خواهد بود.

امروزه مشتریان دامنه بسیار وسیعی از انتخاب ها را پیش روی خود دارند. به همین دلیل انتخاب یک برند معمولا براساس کیفیت و سطح رابطه صمیمانه آن با مشتریان صورت می گیرد. در این میان اگر برند ما سپاسگزاری خود را نسبت به خرید مشتریان به گونه ای مطلوب و مورد انتظار خریدارها نشان ندهد، موفقیت چندانی در حوزه کسب و کار کسب نخواهد کرد. به علاوه، همیشه برندهای رقیبی در بازار برای شکار مشتریان ما با ارائه خدمات بهتر وجود دارد.

3. ارسال ایمیل های خواندنی برای مشتریان

به طور معمول بازاریابی ایمیلی به عنوان تاثیرگذارترین ابزار در زمینه بازگشت سرمایه برندها قلمداد می شود. میزان بازگشت سرمایه برندها از طریق این الگو تقریبا چهار برابر هر شیوه مشابهی ارزیابی می شود، بنابراین اگر ما به دنبال فروش بیشتر محصولات مان هستیم، باید به سراغ ارسال ایمیل های بیشتر برویم. نکته مهم در این میان توجه به سلیقه مخاطب هدف و مشتریان برندمان به هنگام تهیه محتوای ایمیل های مان است. به این ترتیب در صورت ارسال ایمیل ناهماهنگ با سلیقه مشتریان استقبال چندانی از کمپین برندما صورت نخواهد گرفت. همچنین شانس برندمان در زمینه شناخت بهتر مشتریان و ایجاد رابطه ای صمیمانه هم از دست می رود. متاسفانه امروزه بسیاری از برندها در زمینه ارسال چنین ایمیل هایی با مشکلات جدی در زمینه تهیه مطالب موردپسند مشتریان شان مواجه هستند.

براساس پژوهش موسسه Constant Contact، یکی از دلایل اصلی خروج مشتریان از سیستم خبرنامه برندها دریافت محتوای نامرتبط است. به این ترتیب با تولید محتوای مفید و سازگار با سلیقه مشتریان برندمان تغییری شگرف در زمینه رابطه برندمان با مشتریان ایجاد خواهیم کرد.

بدون تردید هیچ کاربر اینترنتی علاقه مند به دریافت ایمیل های عجیب و غریب و بی علاقه به آنها نیست، بنابراین برند ما برای موفقیت در این زمینه باید شناخت بالایی از مشتریان خود پیدا کند. در صورت شناخت درست مشتریان حتی ارسال ایمیل های فراوان به آنها نیز موجب رنجش شان نخواهد شد. به هر حال همه ما از دریافت محتوای مورد علاقه مان حتی به مقدار زیاد لذت خواهیم برد. نکته مهم در این میان توجه به نیاز مشتریان و زمینه فعالیت برندمان است. به این ترتیب امکان تولید محتوای موردپسند مشتریان و افزایش شانس برندمان برای ایجاد رابطه ای شخصی با آنها فراهم خواهد شد.

4. شخصی سازی وبلاگ کسب و کارمان

یک نکته مهم در زمینه روابط مردم علاقه آنها به سایر مردم است. این امر به معنای تاثیرگذاری بیشتر مردم بر یکدیگر به جای برندها و افراد تاثیرگذار است. به همین دلیل امروزه اغلب برندها به دنبال استفاده از الگوی بازاریابی و تبلیغاتی مبتنی بر جلب همکاری مردم عادی هستند.

به عنوان یک برند باید اقدام به تغییر چهره مان از یک کسب و کار خشک و بی روح کنیم. این امر از طریق تلاش برای فعالیت به عنوان یک فرد حقیقی به جای یک برند امکان پذیر است. به عنوان یک فرد معمولی ما رابطه ای صمیمی با دوستان مان خواهیم داشت. به این ترتیب در دنیای شبکه های اجتماعی و تعاملات کسب و کار نیز باید در تلاش برای پیاده سازی این شیوه باشیم. بدون تردید این فرآیند دشواری های خاص خود را دارد. با این حال نتایج مثبت حاصل از آن ارزش سختی های موردنظر را دارد.

5. استفاده از کمک مشتریان برای تولید محتوا

موفق ترین وبلاگنویس های دنیا از روند طولانی تولید محتوا در دنیای اینترنت صحبت می کنند. برندها نیز در زمینه تولید محتوای آنلاین همیشه با مشکل کمبود ایده مواجه اند. در این میان یک راهکار مناسب برای برندها استفاده از ایده های مشتریان شان است. این امر مستلزم جلب همکاری مشتریان است. به این ترتیب باید همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، از حالت یک برند بی روح خشک در بیاییم. فقط در این صورت امکان همکاری سازنده با مشتریان در راستای تولید ایده های تازه وجود خواهد داشت. همچنین نظرخواهی از مشتریان در مورد مسائل مختلف نیز ما را در زمینه ایده پردازی بهتر کمک می کند.

6. دیدار با مشتریان در دنیای واقعی

مردم علاقه بسیار بیشتری به بیان حرف ها و توصیه های خود به برندها در حالت دیدار رو در رو دارند. این امر بسیاری از برندها را به سوی دیدار مستقیم با مشتریان شان با هدف کسب آخرین اطلاعات در مورد میزان رضایت شان سوق داده است. به این ترتیب هدف اصلی در اینجا کاهش سطح نظرخواهی ها به صورت آنلاین است. این امر به دریافت نظرات واقعی مشتریان کمک بسیار بیشتری خواهد کرد.

اگر برند شما امکان ملاقات رو در روی مشتریان را ندارد، استفاده از الگوهایی نظیر تماس تصویری مطلوب خواهد بود. در هر صورت به منظور ایجاد رابطه ای شخصی با مشتریان باید از برقراری تماس به شیوه های غیرحضوری تا حد امکان دوری کرد.

7. به مشتریان تان پاداش دهید

یکی از دلایل اصلی تلاش برای ایجاد رابطه ای شخصی با مشتریان فعلی برندمان هزینه های بالای جذب مشتریان تازه است. فرآیندهای بازاریابی و تبلیغاتی همیشه یکی از پرهزینه ترین فعالیت های برندها محسوب می شود. به همین خاطر تلاش برای حفظ مشتریان با ارائه پاداش های مختلف برای سپاسگزاری از وفاداری شان کاملا منطقی به نظر می رسد.

یکی از راهکارهای ساده تشکر مشتریان ارسال پیام های سپاسگزاری است. همچنین در صورت توانایی برندمان ارائه کدهای تخفیف ویژه به مشتریان وفادار اقدام جالبی خواهد بود.

منبع: فرصت امروز



نظرات()   
   
شنبه 5 مرداد 1398  09:56 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

سونی

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تاکنون آرزوی این را داشتید که هرجا می‌روید، یک دستگاه تهویه هوا داشته باشید، شرکت سونی آرزوی شما را برآورده کرده است.

 شرکت ژاپنی سونی اخیرا "دستگاه تهویه هوای کوچکی" (mini air conditioner) را توسعه داده است که به راحتی بر روی پیراهن قرار می‌گیرد و افراد توسط برنامه همراه آن می‌توانند دمای این دستگاه را به دلخواه تنظیم کنند.

دستگاه مذکور "رئون پاکت" (Reon Pocket) نام دارد و به حدی کوچک است که کاربران به راحتی می‌توانند آن را حمل کنند. "سونی" همراه این دستگاه کوچک یک پیراهن را نیز طراحی کرده است تا کاربران این دستگاه را بر روی یقه آن قرار دهند و توسط برنامه‌ای که در گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند، دمای آن (گرما یا سرما) را تنظیم کنند.

قیمت دستگاه "رئون پاکت" به همراه پیراهن مخصوص آن، ۱۳۰ دلار است؛ البته نکته قابل ذکر این است که این پیراهن مردانه است و "سونی" در این باره فکری برای بانوان نکرده است. پیراهن مذکور دارای سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ است. درون دستگاه مذکور یک باتری تعبیه شده است که در ازای هر ۲ ساعت شارژ، ۹۰ دقیقه کار می‌کند.

بنابر گزارش‌ها، "سونی" این دستگاه را در ابتدا تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد کرد و اگر کاربران استقبال خوبی از آن داشته باشند، آن را به کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   

2

ساعت‌های هوشمند اپل واچ به قابلیتهای متعددی مجهزند که به کاربران اجازه می‌دهد کار و فعالیت‌های موردنظر خود را بسیار راحت‌تر از حالت معمول انجام دهند.

 با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان از ساعت‌های هوشمند و هم زمان با رکود بی‌سابقه در بازارهای جهانی موبایل، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده گوشی به سمت و سوی تولید، طراحی و عرضه ساعت‌های هوشمند روی آورده‌اند.

یکی از نخستین و موفق‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در جهان، اپل واچ است که در سال‌های اخیر از زمان عرضه اولین نسل از آن، با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی مواجه شده است.

بر اساس گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که برخلاف خریداری و استفاده از ساعت‌های هوشمند اپل واچ، از قابلیت و ویژگی‌های متعددی که این گجت‌های هوشمند و پوشیدنی دارند و می‌توانند در تسهیل انجام امور مختلف به کاربران کمک کنند، آگاهی و اطلاعی ندارند.

در این فهرست به ۱۰ قابلیت و ویژگی که در ساعت های هوشمند اپل واچ وجود دارد و زندگی را برای کاربرانش راحت‌تر می‌کند خواهیم پرداخت:

۱. اپل واچ قابلیت تبدیل به یک ریموت کنترل را دارد

ساعت‌های هوشمند اپل واچ قادرند به یک ریموت کنترل برای جابجا کردن کانال‌های تلویزیون و سایر دستگاههای الکترونیکی و هوشمند تبدیل شوند.

۲. اپل واچ، مک بوک شما را باز می‌کند

کاربران می‌توانند قفل و رمز لپ تاپ های مک بوک توسعه داده شده توسط اپل را توسط ساعت‌های هوشمند اپل واچ باز کرده و از آن به منظور انجام کارهای موردنظر خود استفاده کنند.

۳. می‌توانید گزینه میانبر برای اپلیکیشن‌های پرکاربرد خود را بسازید

یکی دیگر از کارهایی که به افزایش سرعت کاربران در انجام فعالیت‌های مدنظر خود با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ کمک می‌کند، گزینه میانبر ( short cut) است که به کاربران این امکان را می‌دهد بدون نیاز به پیدا کردن اپلیکیشن های موردنیاز خود ، یک میانبر برای آن بر روی صفحه اصلی ایجاد کنند تا در کمترین زمان ممکن، به آن دسترسی پیدا کنند.

۴. در صورت مواجه با استرس، از اپلیکیشن تنفس اپل‌واچ بهره ببرید

اپلیکیشن Breathe در ساعت‌های اپل‌واچ به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مواجهه با شرایط استرس‌زا، به کاربران کمک و یادآوری کند که در فواصل زمانی کم ، تنفس عمیق شکمی انجام دهند چراکه تحقیقات علمی نشان می‌دهد تکرار این عمل در کاهش استرس و اضطراب موثر واقع می‌شود.

۵. با اپل‌واچ گوشی آیفون خود را پیدا کنید

اگر کاربران گوشی آیفون خود را گم کرده و فراموش کنند که آن را کجا گذاشته‌اند ، قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن با استفاده از قابلیت find my phone موجود در ساعت هوشمند اپل واچ خود آن را پیدا کنند.

۶. با اپل‌واچ عکس بگیرید

در بسیاری از مواقع ، کاربران ترجیح می‌دهند که از دوربین گوشی خود استفاده نکنند و بجای آن ، از دوربین ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

۷. اطلاع از وضعیت آب و هوا با اپل واچ

کاربران می‌توانند بدون نیاز به جستجوی وضعیت آب و هوا در گوشی خود، با لمس تنها یک گزینه وضعیت آب و هوایی را پیگیری و مشاهده کنند.

۸. بدون نیاز به گوشی، تماس‌های خود را پاسخ داده و یا رد کنید  

کاربران ساعت های هوشمند اپل واچ، قادر خواهند بود تماس های دریافتی خود را بدون نیاز به دست زدن به گوشی خود، پاسخ داده و یا رد کنند .

۹. امکان پرداخت مالی و پولی از طریق اپل واچ

کاربران همچنین می‌توانند توسط اپل‌واچ بدون نیاز به ورود از طریق پلت‌فرم‌های پرداخت گوشی‌های آیفون، قبض ها و بدهی‌های موردنظر خود را پرداخت کنند.

۱۰. به موسیقی های موردعلاقه خود با اپل واچ گوش فرادهید

کاربران می‌توانند به اهنگ و موسیقی‌های مورد علاقه خود با استفاده از اتصال به ساعت هوشمند اپل واچ گوش فرا دهند.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   
شنبه 5 مرداد 1398  09:49 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

مچ‌بند هوشمند

یک مخترع ایتالیایی موفق به تولید یک مچ‌بند هوشمند شده که به کاربر اجازه می‌دهد از انگشت دست خود به عنوان گوشی استفاده کند.

 این مچ‌بند هوشمند که ساخت شرکت " Deed and Get " است، ۲۵۰ دلار قیمت دارد و به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود تا صدا را از دستگاه به ارتعاش تبدیل کرده و به انگشت دست منتقل کند.

کاربران تنها کافی است یک انگشت دست را به گوش خود بچسبانند تا از طریق گوشی با مخاطب خود صحبت کنند.

تماس‌های خروجی هم با استفاده از فناوری تشخیص صدای دستبند تولید می‌شوند.

از آنجا که این دستگاه به جای استفاده از صدا، تنها از ارتعاش (ویبره) استفاده می‌کند، افرادی که در نزدیکی کاربر هستند، قادر به استراق سمع نخواهند بود.

مچ‌بند " Get" هیچ‌ دکمه‌ و صفحه‌ای ندارد. ولی از صدا و حرکات  کاربر استفاده می کند تا ویژگی‌های خود را کنترل کند.

این فناوری همچنین قادر است ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده را ثبت کند و به کاربر خود زمان نوشیدن آب، برقراری تماس با دیگران و پیام فرستادن را یادآوری کند.

برای فعالسازی این مچ‌بند هوشمند نیاز به اثر انگشت است.

"امیلیانو پارینی"( Emiliano Parini) مدیر شرکت " Deed and Get" اظهار کرد، ما از سال ۲۰۱۵ تاکنون به بررسی هدایت تماس از طریق استخوان‌ها پرداخته‌ایم.

از آنجا که این مچ‌بند مجهز به فناوری اثر انگشت بیومتریک است، یک سیستم پرداخت ایمن و مطمئن را فراهم می‌سازد.

علاوه بر این‌ها، این مچ‌بند به سرعت شارژ می‌شود و عمر باطری آن طولانی است. قیمت آن هم نسبت به نمونه‌های مشابه ارزان‌تر است.

ارتعاشی که مچ بند ایجاد می‌کند،از مچ دست به انگشت می‌رسد. بنابراین کاربر می‌تواند بدون نیاز به هیچ گونه بلندگویی صدای مخاطب پشت خط را بشوند.

احتمالا تحویل محصول از ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   

فیسبوک با استفاده از هوش مصنوعی، به نقشه‌برداری راحت‌تر و بهتر از جاده ها می‌پردازد.

  همه ما می‌دانیم که تمامی نقشه‌ها به مرور زمان دستخوش تغییرات می‌شوند. زیرا بلایای طبیعی،زمان و زیرساخت‌های جدید اکوسیستم طبیعی را تغییر می‌دهند.

به همین خاطر فیسبوک به حل این مشکل در نقشه‌برداری کمک کرده و یک سیستم هوش مصنوعی ساخته که فرآیند نقشه برداری جاده‌ای در سراسر جهان را تسهیل می‌کند.

اصولا اکثر نقشه‌ها برای مناطق بسیار توسعه یافته طراحی شده‌اند و بسیاری از مناطق جهان از قبیل جاده‌های خاکی را دربر نمی‌گیرند.

شرکت‌های گوگل و اپل هم تلاش خود را کرده‌اند تا نقشه‌های جاده‌ای تهیه کنند. ولی تمرکز اصلی آن‌ها روی شهرهای بزرگ ، کسب و کارهای شناخته شده، آدرس‌های معروف و وسایل نقلیه عمومی بوده است.

حال فیسبوک نقشه‌ای طراحی می‌کند که مناطقی که کمتر به آن‌ها سفر می‌شود را نقشه برداری کند و در این راستا با پروژه‌های " اوپن‌استریت‌مپ"( OpenStreetMap ) همکاری کرده  و با کمک هوش مصنوعی نقشه خیابان‌ها را بروزرسانی کرده است.

در این پروژه هزاران مایل از جاده‌های نقشه برداری نشده تایلند و دیگر کشورها نقشه‌برداری شد. طی یک سال و نیم اخیر بیش از ۳۰۰ هزار مایل از جاده‌های تایلند نقشه برداری شد.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   
آخرین پست ها

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

درس‌هایی برای استفاده از فضای مجازی در کسب و کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۵ توصیه به کارآفرین‌های تازه کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۸ طرز فکری که در کارآفرینان باید تغییر کند ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

نیم‌وجبی‌های میلیاردر استارتاپی ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

علی‌بابا بازنشسته می‌شود ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید! ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین باتری را دارند؟ ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

اتصال به «وای‌فای»‌های رایگان بی‌خطر نیست ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

رشد خودروهای برقی در اروپا ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

اوبر به رانندگانش وام می‎دهد ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟ ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

پاورپوینت مدیریت سازمان های ورزشی..........شنبه 5 مرداد 1398

پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان..........شنبه 5 مرداد 1398

چرا کسب و کار ما به سایت رسمی نیاز دارد؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

از الگوی بازاریابی دقیق چه می‌دانیم؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر ..........شنبه 5 مرداد 1398

همه پستها