تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - فعالان استارتاپ‌ها باید چه روحیاتی داشته باشند؟

ریسک‌پذیری یکی از مهم‌ترین الزامات بازار امروزی است. به همین دلیل استارتاپ‌ها باید افرادی را استخدام کنند که مشتاق یادگیری هستند و از مواجهه با شکست نمی‌ترسند.

استارتاپ‌ها هر روز روی مرز سقوط و موفقیت پیش می‌روند و به همین دلیل تنها کارمندانی با ویژگی‌های خاص می‌توانند در این محیط به موفقیت دست پیدا کنند.

کارمندانی که از ریسک کردن نمی‌ترسند، از اشتباهات خود درس می‌گیرند و با شرایط سازگار می‌شوند.

گاهی اوقات در یک استارتاپ، آزمون‌وخطا تنها استراتژی کاربردی حرکت روبه‌جلو است؛ همه کارکنان باید از همان ابتدای کار، این راهبرد را اجرا کنند، در غیر این صورت شکست خواهند خورد.

با توجه به ریسک‌های دائمی استارتاپ، کارآفرینان باید پیش از استخدام کارمندان خود، احساس واقعی آنها را نسبت به شکست ارزیابی کنند؛ ممکن است کارمندان بالقوه، از موانعی صحبت کنند که درگذشته بر آنها غلبه کرده‌اند ولی مشخص نیست چه واکنشی در برابر اشتباهات فعلی خود خواهند داشت.

اگر می‌خواهید بدانید که متقاضیان شغلی، چگونه شکست در محیط کار را مدیریت می‌کنند، باید آنها را عمیق‌تر بررسی کنید.

گاهی اوقات در یک استارتاپ، آزمون‌وخطا تنها استراتژی کاربردی حرکت روبه‌جلو است، همه کارکنان باید از همان ابتدای کار، این راهبرد را اجرا کنند، در غیر این صورت شکست خواهند خورد.

با توجه به ریسک‌های دائمی استارتاپ، کارآفرینان باید پیش از استخدام کارمندان خود، احساس واقعی آنها را نسبت به شکست ارزیابی کنند؛ ممکن است کارمندان بالقوه، از موانعی صحبت کنند که درگذشته بر آنها غلبه کرده‌اند ولی مشخص نیست چه واکنشی در برابر اشتباهات فعلی خود خواهند داشت.

قدرت ریسک‌پذیری

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کار کردن در یک شغل شرکتی و یک استارتاپ، مواجهه با ریسک‌های متعدد است؛ شرکت‌های قدیمی پروسه‌های خود را به همان شیوه همیشگی پیش می‌برند و نیازی به تست کردن شرایط جدید ندارند اما استارتاپ‌ها مستلزم ریسک‌پذیری هستند.

اخلاق حرفه‌ای

شغل کارمندان در استارتاپ‌ها، معمولاً نقش ثابتی نیست؛ آنها باید بتوانند مهارت‌های مختلفی را یاد بگیرند و کارهای متفاوتی انجام دهند اما همه کارمندان مایل نیستند مسئولیت‌های بیشتری بپذیرند.


منبع: اقتصاد آنلاین





نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

دانستنی های بازاریابی و فروش(14)..........شنبه 12 خرداد 1397

زنجیره ی ارزش (مدیریت زنجیره ی تامین و مدیریت ارتباط با مشتریان )..........شنبه 12 خرداد 1397

خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ویراست جدید..........شنبه 12 خرداد 1397

چطور می‌شود از دور ریز میوه‌ها پول در‌آورد؟ ..........شنبه 12 خرداد 1397

چگونه با پول کم یک کسب و کار راه بیندازیم ..........شنبه 12 خرداد 1397

۵ فرمول مدیریت شرکت‌های نوپا (نکات طلایی که مدیران هر استارت‌آپی باید بدانند )..........شنبه 12 خرداد 1397

چطور پس انداز کنیم؟ ..........شنبه 12 خرداد 1397

ارزشمندترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۸..........شنبه 12 خرداد 1397

چینی‌ها با پهباد غذا تحویل می‌دهند! ..........شنبه 12 خرداد 1397

دانستنی های بازاریابی و فروش(13)..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

آموزش بازاریابی..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

نیسان ایمنی را تبلیغ می‌کند ..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

8 کتابی که شما را به مدیری بهتر تبدیل خواهد کرد ..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

تاثیر شور و اشتیاق بر موفقیت ایده‌های استارتاپی ..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

فعالان استارتاپ‌ها باید چه روحیاتی داشته باشند؟ ..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

هفت روندی که همه مدیران توسعه‌ کسب‌ و کار باید دنبال کنند..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

هنر گذار در دنیای کسب‌ و‌ کار! ..........چهارشنبه 2 خرداد 1397

دانستنی های بازاریابی و فروش(12)..........دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی..........دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

همه پستها