تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - روش های نوین تبلیغات اینترنتی کدام موارد هستند؟

با استفاده از روش های نوین تبلیغات اینترنتی می‌توان در مدت زمانی قابل قبول و حتی کم به نتیجه‌ای فوق‌العاده دست پیدا کرد. در این روش ها که همگی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی هستند تلاش می‌شود از ظرفیت های موجود در دنیای مجازی همچون طراحی سایت و رسانه های نوظهور برای رشد و ترقی خود کمک گرفت. روش های نوین تبلیغات اینترنتی در مقایسه با روش های سنتی بازدهی فوق‌العاده‌ای داشته و تمامی محدودیت های روش های قدیمی در آن‌ها از بین رفته است.

روش های نوین تبلیغات اینترنتی

اما روش های نوین تبلیغات اینترنتی کدام موارد هستند؟ در بین این همه متد و روش کدام یک بازدهی بیشتری داشته و کدام یک با ریسک بیشتری همراه است؟ ما برای کسب و کار خود باید از کدام یک از این‌ها استفاده کنیم؟ این‌ها سوالاتی هستند که کسب و کارها در زمان تصمیم برای شروع فعالیت مجازی و آغاز دیجیتال مارکتینگ با آن رو به رو می‌شوند.

بررسی روش های نوین تبلیغات اینترنتی

باید ابتدا شرایط و ویژگی های کسب و کار خود را در نظر گرفت، چون ممکن است بهترین راه دیجیتال مارکتینگ برای یک کسب و کار که بازده زیادی برای آن دارد، برای دیگری عملا بدون سود باشد. با این حال طراحی سایت یکی از ملزومات فعالیت در دنیای مجازی است و بهتر است پیش از هر اقدامی برای داشتن یک شعبه در وب اقدام کنیم.

روش های نوین تبلیغات اینترنتی

اینترنت یک واژه کلی است و در دل آن سرویس های بسیار زیادی وجود دارد. در بین این همه سرویس همچون پیام رسان‌ های موبایلی، ایمیل، سرویس فایل و بسیاری دیگر از موارد، سرویس وب از همه مهمتر است، به طوری که اغلب افراد وب را همان اینترنت و اینترنت را همان وب می‌پندارند، در حالی که وب زیرشاخه‌ای از شبکه جهانی اطلاعات است. به همین دلیل نباید اهمیت طراحی وب سایت در دیجیتال مارکتینگ را فراموش کرد، چون جزو پایه های بازاریابی اینترنتی بوده و در بین بهترین روش های نوین تبلیغات اینترنتی قرار می‌گیرد.

روش های نوین تبلیغات اینترنتی

بعد از آن می‌توانیم در سایر روش های نوین تبلیغات اینترنتی سرمایه‌گذاری کنیم که اغلب آن‌ها برای تمامی کسب و کارها فارغ از بزرگی و یا کوچکی و یا نوع فعالیت مفید هستند. یکی از این موارد فعالیت در شبکه های اجتماعی تحت موبایل است. اما در این زمینه باید سنجیده عمل کنیم. به عنوان نمونه با وجود اینکه فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی است، اما کاربران ایرانی استقبال خوبی از آن ندارند. پیام رسان واتساپ به عنوان محبوب ترین ابزار انتقال پیام موبایلی نیز چنین وضعیتی دارد.

کاربران ایرانی در عوض این شبکه اجتماعی و پیام رسان، از اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند. حتی یک کسب و کار کوچک که فعالیتش به محدوده‌ای خاص محدود می‌شود نیز می‌تواند برای خود یک صفحه اینستاگرامی درست کرده و در آن کسب و کار، نوع فعالیت، محصولات فروخته شده، سرویس‌ های ارائه شده و دیگر موارد را تشریح کند. با فعالیت صحیح می‌توان نه تنها از سراسر شهر، بلکه از سراس کشور کاربران و مشتریان جدیدی برای خود جذب کرد. از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی یکی از دلایلی است که کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به استفاده از روش های نوین تبلیغات اینترنتی تشویق می‌کند.


منبع: اینتن


نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

دانستنی های بازاریابی و فروش(16)..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

تراس خانه می‌تواند محل درآمد پایدار باشد ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

۵ مهارت مذاکره که باید در آن استاد شوید ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

۹ اقدام در راستای ایجاد برندی موفق ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

آلمانی‌ترین فروشگاه تاریخ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

ترجمه متن عکس‌ها توسط مترجم فیسبوک ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

فناوری NFC گوشی‌های هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد؟ ..........چهارشنبه 21 شهریور 1397

پاورپوینت سطوح و عوامل موثر بر توانمندسازی..........یکشنبه 18 شهریور 1397

جزوه خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( سیمین سلطانی عربشاهی )..........جمعه 16 شهریور 1397

ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

وضعیت خوداشتغالی در کدام کشورهای اروپایی بهتر است؟ ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

پیش‌بینی درآمد یک میلیارد پوندی اسکاتلند از توریسم غذا ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

5 دلیل جهت اثبات قدرت شبکه های اجتماعی در حیطه بازاریابی ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

۱۱ حقیقت که هر کارآفرین می‌داند ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

۵۰ ایده کسب و کار برای کارآفرینان درونگرا ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

۱۰ مهارتی که باعث افزایش بازدهی کارآفرینان می‌شود ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

مسائل ریسکی که کارآفرینان باید بدانند ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

کدام مشاغل جذابیت بیشتری دارند؟ ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

۱۰ شغل برتر رو به رشد در زمینه خوداشتغالی ..........چهارشنبه 7 شهریور 1397

همه پستها