تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - ۶ نکته کاربردی برای آموزش فروش موفق به کارمندان

آموزش فروش موفق به کارمندان از لحظه ای که آنان را استخدام می کنید واجب و ضروری است. وقتی کارمندان فروش جدیدی استخدام می کنید، به آخرین چیزی که فکر می کنید این است که بخواهید آنها را بعد از چند هفته یا چند ماه اخراج کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز، این مسئله به کل شرکت ضرر می زند. نه تنها شرکت مقدار زیادی زمان و پول برای این افراد سرمایه گذاری می کند، بلکه مشتریان و سایر کارمندان نیز با مشاهده اخراج افراد جدید از لحاظ روانی دچار آسیب می شوند. با این حال، همچنان بسیاری از شرکت ها افراد جدید الورودی را بدون اقدامات آموزشی و انگیزشی کافی، در مقام کارمند فروش شان قرار می دهند.

در این نوشتار کوتاه، به چند نکته اشاره می کنیم که از طریق آنها می توانید برای آموزش فروش موفق به کارمندان تان گام های خوبی بردارید تا در شغل جدیدشان به موفقیت برسند و میزان فروش شرکت تان را نیز افزایش دهند:

۱- ادغام فروش و بازاریابی

پیش از شروع فرآیند فروش واقعی، تیم های فروش و بازاریابی را با یکدیگر ادغام کنید، زیرا آنها افراد کلیدی درگیر با مشتری محسوب می شوند.

۲- کارمندان را غرق اطلاعات نکنید

کارمندان فروش را غرق در اطلاعات غیرضروری نکنید. از آن جا که نظریه های بسیاری در زمینه مفاهیم و فرآیندهای فروش وجود دارند، هضم این اطلاعات برای کارمندان فروش بسیار دشوار خواهد بود.

۳- تمرکز بر فواید محصولات

آموزش باید بر فواید محصولات و همچنین توضیحات مفصلی در زمینه ویژگی های گوناگون آنها متمرکز باشد.

۴- آموزش ترکیبی

آموزش فروش تان را با استفاده از یادگیری ترکیبی پیاده سازی کنید؛ این آموزش باید ترکیبی از کلاس های واقعی و آموزش آنلاین باشد.

۵- تهیه پادکست های انگیزاننده

پادکست هایی از نقل قول های انگیزه بخش در زمینه فروش تهیه کنید. این پادکست ها می توانند به مسئولان فروش انرژی بدهند؛ به علاوه، آنها به آسانی قابل پخش و مشاهده هستند، حتی هنگام راه رفتن و حرکت.

۶- استفاده از داده های واقعی و به روز

جهت اطلاع رسانی به کارمندان فروش درباره تغییرات قیمت، سهم بازار، و سایر اطلاعات مرتبط از داده های واقعی و به روز استفاده کنید. این کار به کارمندان فروش کمک می کند، بتوانند وضعیت فروش تان را بهبود ببخشند.


منبع:اقتصاد آنلاین


نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

درس‌هایی برای استفاده از فضای مجازی در کسب و کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۵ توصیه به کارآفرین‌های تازه کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۸ طرز فکری که در کارآفرینان باید تغییر کند ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

نیم‌وجبی‌های میلیاردر استارتاپی ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

علی‌بابا بازنشسته می‌شود ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید! ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین باتری را دارند؟ ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

اتصال به «وای‌فای»‌های رایگان بی‌خطر نیست ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

رشد خودروهای برقی در اروپا ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

اوبر به رانندگانش وام می‎دهد ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟ ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

پاورپوینت مدیریت سازمان های ورزشی..........شنبه 5 مرداد 1398

پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان..........شنبه 5 مرداد 1398

چرا کسب و کار ما به سایت رسمی نیاز دارد؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

از الگوی بازاریابی دقیق چه می‌دانیم؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر ..........شنبه 5 مرداد 1398

همه پستها