تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - روش های نوین "بازاریابی اینترنتی"
یکشنبه 18 خرداد 1393  02:05 ق.ظ

در حال حاضر فضای اینترنت مورد استفاده مشاغل گوناگون قرار گرفته است استفاده از اینترنت علاوه بر معرفی محصولات، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، خرید آنلاین و بازاریابی بسیار رونق دارد. تجارت های بزرگ معمولا روش های نوینی را برای بازاریابی استفاده می کنند که در واقع یکی از این روش ها استفاده از اینترنت است.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اینترنت به دلیل اینکه دسترسی آسان تری را برای همه فراهم میکند و از طرفی یک فضای گسترده است میتواند مخاطبان زیادی را در سر تا سر دنیا با کالاها و محصولات گوناگون آشنا کند.

کارآفرینان نیز از بازاریابی اینترنتی استفاده میکنند مشتریان اغلب برای مصارف شخصی خود به اینترنت مراجعه میکنند چون در اینترنت سریع و با هزینه ی کم میتوانند به انواع محصولات دسترسی پیدا کرد و از لحاظ قیمت و کیفیت کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه نمود پس اینترنت برای کارفرمایان اهمیت زیادی دارد.
فروشگاه های اینترنتی هم فعالیت های زیادی در زمینه ی بازاریابی دارند. بازاریابی اینترنتی مثل بازاریابی حضوری نیاز به تحقیق و تفحص دارد. چون اصولا برخی از بازاریابان از سایت های پر کاربرد برای تبلیغات استفاده میکنند چون کاربران زیادی روزانه به این وب سایت ها مراجعه کرده و مورد بازدید انبوهی از افراد قرار میگیرند بنابراین بهترین فضای تبلیغات را فراهم میکنند.

از سوی دیگر یک دسته از بازاریابان برای تبلیغات از ایمیل ها استفاده میکنند روزانه ایمیلهای تبلیغاتی زیادی در سر تا سر دنیا ارسال میشود که حاوی مطالب گوناگونی هستند و محصولات مختلفی را به نمایش میگذارند.
ایمیل های تبلیغاتی که پشتیبانی بهتری دارند موفق ترند چون مشتریان کمتر میتوانند به محصول و کیفیت آن اعتماد کنند تنها ایمیل شما نباید جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید از پشتیبانی قوی برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند اعتماد کافی را از خرید داشته باشند.

پس صحیح ترین مدل بازاریابی معرفی محصول و تضمین کیفیت و پشتیبانی از آن است. شرکت eBay جزء شرکت هایی است که به کاربران و بازاریابان این امکان را میدهد تا محصولات خود را در قالب ویدئو به نمایش بگذارند و در واقع شبیه به پیام های بازرگانی عمل کنند.
تجزیه و تحلیل های گوناگونی که در زمینه ی بازاریابی انجام میگیرد به شناخت و پیدا کردن بازار جدید کمک میکند چون بازاریابی در درجه ی اول یعنی شناخت بازار هدف، مخاطب، مصرف کننده و... . یک بازاریاب خوب باید بتواند بازار را هدف را شناسایی کرده و متناسب با نوع مخاطبانی که دارند برای فروش موفق اقدام کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


  • آخرین ویرایش:یکشنبه 18 خرداد 1393
نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

درس‌هایی برای استفاده از فضای مجازی در کسب و کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۵ توصیه به کارآفرین‌های تازه کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۸ طرز فکری که در کارآفرینان باید تغییر کند ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

نیم‌وجبی‌های میلیاردر استارتاپی ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

علی‌بابا بازنشسته می‌شود ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید! ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین باتری را دارند؟ ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

اتصال به «وای‌فای»‌های رایگان بی‌خطر نیست ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

رشد خودروهای برقی در اروپا ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

اوبر به رانندگانش وام می‎دهد ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟ ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

پاورپوینت مدیریت سازمان های ورزشی..........شنبه 5 مرداد 1398

پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان..........شنبه 5 مرداد 1398

چرا کسب و کار ما به سایت رسمی نیاز دارد؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

از الگوی بازاریابی دقیق چه می‌دانیم؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر ..........شنبه 5 مرداد 1398

همه پستها