تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - برای افزایش درآمد خود چکار کنیم ؟

این مطلب هم برای کسب و کارهای اینترنتی و هم کسب و کارهای خارج از اینترنت کاربرد دارد.
علت اینکه اکثر مردم بی‌پول هستند این است که اطلاعات درستی ندارند و یا اینکه به درآمد کم خود قانع هستند، به نظر شما وقتی می‌توان چندین برابر درآمد فعلی کسب کرد، چرا باید به درآمد کم قانع شد ؟
چهار عامل مهم درآمد هست که مشخص می‌کند شما چقدر پول کسب خواهید کرد.
تقاضا + عرضه + کیفیت + کمیت = پول
بگذارید در مورد 4 عامل فوق کمی توضیح دهم.


1 – تقاضا : به این معناست که محصولی که قصد دارید تبلیغ کنید یا بفروشید، چقدر خواهان دارد و چه چقدر بازار آن داغ است ؟ چه تعدادی از افراد به محصول شما علاقه‌مند هستند و دوست دارند محصول شما را داشته باشند ؟ به طور مثال فکر نمی‌کنم دستگاه چمن‌زنی در ایران مشتری زیادی داشته باشد ولی دستگاه‌های لاغری خانگی فروش بهتری خواهند داشت.
2 – عرضه : نشان می‌دهد که در بازار چقدر از محصولات یا خدمات شما وجود دارد. چرا دریافتی یک جراح مغز در یک روز مساوی دریافتی یک متصدی پمپ‌بنزین در طول یکسال است ؟ چون جراح مغز یک مهارت کمیاب و تخصصی دارد که می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. به عبارت دیگر میلیون‌ها نفر هستند که می‌توانند بنزین بزنند و پول بنزین را بگیرند ولی عده کمی هستند که می‌توانند مغز را جراحی کنند.
بنابراین وقتی عرضه محدود باشد، ارزش محصولات یا خدمات شما بالا می‌رود.
برای افزایش درآمدتان در کسب و کار، بایست چیزی ارائه کنید که عده کمی دارند یا کاری را طوری انجام دهید که کس دیگری انجام نمی‌دهند (یا حداقل افراد کمی آن کار را انجام میدهند)

3 – کیفیت : این مورد خیلی مهم است، هرچه کیفیت محصول یا خدمات به‌نسبت قیمت بالاتر باشد، ارزش بالاتر است و ارزش بالاتر یعنی درآمد بیشتر.
خود شما اگر فروشگاهی محصول به دردنخور و بنجل به شما بفروشد، بازهم از آن فروشگاه خرید می‌کنید ؟ معلوم است که هیچ وقت از آنجا خرید نمی‌کنید. پس اگر می‌خواهید بهترین درآمد را داشته باشید، باید محصولات و خدماتی باکیفیت عرضه کنید.

4 – کمیت : منظور از کمیت این است که چقدر از محصولات و خدمات‌تان را ارائه می‌کنید ؟ چه تعداد از محصولات را در انبار موجود دارید و آماده است تا فورا به دست مشتری برسد ؟ باید کمیت محصول شما آنقدر باشد که هرچه تقاضای آن بیشتر شد و مشتری‌های بیشتری داشتید بتوانید برای همه مشتریان‌تان محصول یا خدمات را فراهم کنید.

به طور مثال یک طراح سایت را در نظر بگیرید، این شخص هرچقدر هم تلاش کند و شبانه‌روز در حال کار باشد، باز هم تعداد محدودی سایت می‌تواند طراحی کرده و تحویل دهد. ولی اگر همین شخص آموخته‌های خود و تجربیاتش را در یک بسته آموزشی برای فروش قرار دهد، هزاران بار می‌تواند آن بسته را تولید و تکثیر کرده و بفروشد.

اصل قدرتمند کسب درآمد بالاتر در یک جمله: محصول یا خدمتی که خواهان زیادی دارد و بازار آن داغ است ولی زیاد عرضه نمی‌شود را شما با کیفیت خوب در مقیاس بزرگ عرضه کنید.

 منبع:بلاگ پارسیس


  • آخرین ویرایش:جمعه 13 دی 1392
نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب وکارخوب در دنیای امروز..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

درس‌هایی برای استفاده از فضای مجازی در کسب و کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۵ توصیه به کارآفرین‌های تازه کار ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

۸ طرز فکری که در کارآفرینان باید تغییر کند ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

نیم‌وجبی‌های میلیاردر استارتاپی ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

علی‌بابا بازنشسته می‌شود ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید! ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین باتری را دارند؟ ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

اتصال به «وای‌فای»‌های رایگان بی‌خطر نیست ..........پنجشنبه 21 شهریور 1398

آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

رشد خودروهای برقی در اروپا ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

اوبر به رانندگانش وام می‎دهد ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟ ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی ..........سه شنبه 19 شهریور 1398

پاورپوینت مدیریت سازمان های ورزشی..........شنبه 5 مرداد 1398

پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان..........شنبه 5 مرداد 1398

چرا کسب و کار ما به سایت رسمی نیاز دارد؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

از الگوی بازاریابی دقیق چه می‌دانیم؟ ..........شنبه 5 مرداد 1398

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر ..........شنبه 5 مرداد 1398

همه پستها